مرجع تجهیزات اندازه گیری ایران

مرجع تجهیزات اندازه گیری ایران

مرجع تجهیزات اندازه گیری ایران، با ارائه طیف گسترده‏‌ای از معتبرترین برندهای تولید کننده تجهیزات صنعتی در گروه‏های مختلف و با همکاری نزدیک با وارد‏ کنندگان و توزیع‏ کنندگان اصلی این کالاها در ایران، تلاش می‏‌کند تا نیازهای متفاوت صنایع مختلف با کاربری‏ های متفاوت آنان را برآورده سازد. ارائه قیمتهای کاملا رقابتی و مناسب، همراه با کیفیت مطلوب خدمات پس از فروش از اولویت‏‌های مرجع تجهیزات اندازه گیری ایران محسوب می‌شود. مرجع تجهیزات اندازه گیری ایران با درک اهمیت این موضوع برای مشتریان خود و با بکارگیری نهایت توان و ابزارهای در دسترس در تعاملات خود با تامین‏ کنندگان، می‏‏‌کوشد امکان ارائه پایین‏‏‌ترین قیمتها و بهترین خدمات را فراهم آورد.

خدمات:
1- فروش آنلاین تجهیزات ابزاردقیق، تست و اندازه گیری و هیدرولیک
2- مقایسه آنلاین محصولات و دریافت اطلاعات فنی، قیمت و کاتالوگ محصولات
3- پشتیبانی و مشاوره فنی رایگان از طریق تلفن، ایمیل، چت و حضوری
4- مقالات علمی به روز در زمینه ابزاردقیق، تست و اندازه گیری و هیدرولیک
5- ارائه طیف گسترده‏‌ای از معتبرترین برندهای تولیدکننده تجهیزات
6- نصب و راه اندازی تجهیزات
7- خدمات مهندسی در زمینه طراحی مدارهای هیدرولیک و ابزاردقیق
8- خدمات پس از فروش و گارانتی محصولات

پیوندها

کلید اتوماتیک کمپکت چیست

| سه شنبه, ۲۷ خرداد ۱۳۹۹، ۰۹:۲۶ ق.ظ

کلید اتوماتیک کمپکت چیست؟


کلید اتوماتیک کامپکت نوعی از تجهیزات محافظت الکتریکی هستند که به صورت عمومی مورد استفاده قرار می گیرند در حالتی که جریان بار از ظرفیت کلیدهای مینیاتوری بالاتر می روند. این کلیدها همچنین در هر کاربردی که تنظیمات تریپ قابل تنظیم مورد نیاز باشد که در کلیدهای Plug-in و یا MCB ها در دسترس نیستند.

 

Molded Case Circuit Breaker

 

تعریف و عملکرد کلید اتوماتیک کامپکت :

کلید اتوماتیک کامپکت یا به طور خلاصه MCCB نوعی از تجهیزات حفاظت الکتریکی هست که می تواند برای رنج وسیعی از ولتاژ و نیز در هردو فرکانس 50 یا 60 هرتز استفاده می شود. تفاوت اصلی بین کلیدهای کامپکت و کلیدهای مینیاتوری این هست که کلید اتوماتیک می تواند رنج جریانی تا 2500 آمپر داشته باشد و تنظیمات تریپ آن به صورت معمول قابل تنظیم است. تفاوت دیگر این است که کلیدهای کامپکت بزرگتر از کلید مینیاتوری می باشد. مانند اکثر کلیدهای قطع کننده مدار ، کلید اتوماتیک کامپکت دارای سه عملکرد اصلی می باشد:

  •  
  • حفاظت در مقابل اضافه بار : جریان های بالاتر از مقدار نامی که بیشتر از زمانی که برای کارکرد نرمال هست ، طول بکشند.
  • حفاظت در مقابل خطاهای الکتریکی : در طول یک خطا مانند اتصال کوتاه و یا خطای خط ، جریان های بسیار بالایی وجود دارد که باید فورا متوقف شوند.
  • سوئیچ یک مدار به صورت روشن و خاموش : این کارکرد کلید اتوماتیک کمپکت چندان معمول نیست اما کلیدهای کامپکت می توانند برای این هدف استفاده شود در صورتی که کلید دستی مناسبی برای سوئیچ مدار وجود نداشته باشد.
     

چون کلیدهای کامپکت دارای رنج جریانی گسترده ای می باشند می توان از این کلیدها برای کاربردهای گسترده ای استفاده کرد. در حال حاضر کلید اتوماتیک کامپکت در رنج های وسیع از مقادیر 15 آمپر تا مقادیر صنعتی بزرگ 2500 آمپر در دسترس هستند ، که این موضوع سبب می شود این کلیدها بتوانند در هر دو حوزه ی توان پایین و توان بالا مورد استفاده قرار گیرند.