مرجع تجهیزات اندازه گیری ایران

مرجع تجهیزات اندازه گیری ایران

مرجع تجهیزات اندازه گیری ایران، با ارائه طیف گسترده‏‌ای از معتبرترین برندهای تولید کننده تجهیزات صنعتی در گروه‏های مختلف و با همکاری نزدیک با وارد‏ کنندگان و توزیع‏ کنندگان اصلی این کالاها در ایران، تلاش می‏‌کند تا نیازهای متفاوت صنایع مختلف با کاربری‏ های متفاوت آنان را برآورده سازد. ارائه قیمتهای کاملا رقابتی و مناسب، همراه با کیفیت مطلوب خدمات پس از فروش از اولویت‏‌های مرجع تجهیزات اندازه گیری ایران محسوب می‌شود. مرجع تجهیزات اندازه گیری ایران با درک اهمیت این موضوع برای مشتریان خود و با بکارگیری نهایت توان و ابزارهای در دسترس در تعاملات خود با تامین‏ کنندگان، می‏‏‌کوشد امکان ارائه پایین‏‏‌ترین قیمتها و بهترین خدمات را فراهم آورد.

خدمات:
1- فروش آنلاین تجهیزات ابزاردقیق، تست و اندازه گیری و هیدرولیک
2- مقایسه آنلاین محصولات و دریافت اطلاعات فنی، قیمت و کاتالوگ محصولات
3- پشتیبانی و مشاوره فنی رایگان از طریق تلفن، ایمیل، چت و حضوری
4- مقالات علمی به روز در زمینه ابزاردقیق، تست و اندازه گیری و هیدرولیک
5- ارائه طیف گسترده‏‌ای از معتبرترین برندهای تولیدکننده تجهیزات
6- نصب و راه اندازی تجهیزات
7- خدمات مهندسی در زمینه طراحی مدارهای هیدرولیک و ابزاردقیق
8- خدمات پس از فروش و گارانتی محصولات

پیوندها

۲ مطلب در مهر ۱۳۹۹ ثبت شده است

5 کاربرد مولتی متر دیجیتال

| چهارشنبه, ۹ مهر ۱۳۹۹، ۱۱:۱۶ ق.ظ

مولتی متر دیجیتال ابزاری ضروری برای آزمایش ، تشخیص و عیب یابی مدارهای الکتریکی ، اجزا و دستگاه ها است. اولین مولتی متر دیجیتال در اواخر دهه 1970 معرفی شد و بسیار دقیق تر و قابل اعتمادتر از مولتی متر های آنالوگ قدیمی سوزنی است. در درجه اول برای اندازه گیری ولتاژ (ولت) ، جریان (آمپر) و مقاومت (اهم) استفاده می شود. اما این فقط چند کار اولیه ای است که این ابزار شگفت آور مفید می تواند انجام دهد.
در زیر 5 کاربرد مولتی متر دیجیتال آورده شده است. توجه داشته باشید که دستورالعمل های ارائه شده در اینجا برای اکثر مولتی متر ها قابل اجرا است. با این حال ، روش های دقیق و نحوه خواندن صفحه ممکن است بر اساس ویژگی ها و عملکردهای دستگاه خاص شما کمی متفاوت باشد.

  • ۰۹ مهر ۹۹ ، ۱۱:۱۶

عیب یابی فیوز

| سه شنبه, ۱ مهر ۱۳۹۹، ۱۰:۴۹ ق.ظ

فیوزی که خراب شده و آسیب دیده می تواند خیلی آزار دهنده باشد ، اما در واقع فیوز ها از آسیب الکتریکی و آتش سوزی جلوگیری می کنند. خوشبختانه فیوزها ارزان قیمت هستند و جایگزین کردن آنها بسیار آسان است. اگر سیستم برق خانه یا اتومبیل شما دچار مشکل شده است ، باید بتوانید فیوزها را به سادگی فقط با دیدن آنها بررسی کنید. به داخل فیوز مورد نظر نگاه کنید تا علائم سوختگی ، سیاه شدن یا رشته سیم های شکسته داشته باشد. اگر علائم واضحی را مشاهده نمی کنید ، می توانید از مولتی متر استفاده کنید تا متوجه بشوید فیوز به درستی کار می کند یا نه!

 

عیب یابی جعبه فیوز خانه
1- به دنبال جعبه فیوز در زیرزمین یا گاراژ خود باشید. جعبه فلزی را بررسی کنید. در داخل بسیاری از فیوزهای شیشه ای را مشاهده می کنید که به پریزها پیچ می شوند. به طور معمول ، جعبه های فیوز در زیرزمین ، گاراژها ، اتاق های لباسشویی و یا ورودی منزل قرار دارند.

اگر در یافتن جعبه فیوز خود مشکلی دارید ، کنتور برق خارج از خانه خود را بررسی کنید. سعی کنید سیم را با متر اندازه گیری کنیدجعبه های فیوز و قطع کننده های مدار معمولاً در نزدیکی محل ورود برق به خانه قرار دارند.

 خانه های قدیمی دارای فیوزهای شیشه ای هستند که شبیه لامپ هستند. هنگامی که فیوزها در حالت چشمک زن هستند ، باید تعویض شوند. از طرف دیگر ، خانه های جدید دارای جایگزین کننده مدار هستند که فقط باید آنها را تنظیم کنید.

  • ۰۱ مهر ۹۹ ، ۱۰:۴۹