مرجع تجهیزات اندازه گیری ایران

مرجع تجهیزات اندازه گیری ایران

مرجع تجهیزات اندازه گیری ایران، با ارائه طیف گسترده‏‌ای از معتبرترین برندهای تولید کننده تجهیزات صنعتی در گروه‏های مختلف و با همکاری نزدیک با وارد‏ کنندگان و توزیع‏ کنندگان اصلی این کالاها در ایران، تلاش می‏‌کند تا نیازهای متفاوت صنایع مختلف با کاربری‏ های متفاوت آنان را برآورده سازد. ارائه قیمتهای کاملا رقابتی و مناسب، همراه با کیفیت مطلوب خدمات پس از فروش از اولویت‏‌های مرجع تجهیزات اندازه گیری ایران محسوب می‌شود. مرجع تجهیزات اندازه گیری ایران با درک اهمیت این موضوع برای مشتریان خود و با بکارگیری نهایت توان و ابزارهای در دسترس در تعاملات خود با تامین‏ کنندگان، می‏‏‌کوشد امکان ارائه پایین‏‏‌ترین قیمتها و بهترین خدمات را فراهم آورد.

خدمات:
1- فروش آنلاین تجهیزات ابزاردقیق، تست و اندازه گیری و هیدرولیک
2- مقایسه آنلاین محصولات و دریافت اطلاعات فنی، قیمت و کاتالوگ محصولات
3- پشتیبانی و مشاوره فنی رایگان از طریق تلفن، ایمیل، چت و حضوری
4- مقالات علمی به روز در زمینه ابزاردقیق، تست و اندازه گیری و هیدرولیک
5- ارائه طیف گسترده‏‌ای از معتبرترین برندهای تولیدکننده تجهیزات
6- نصب و راه اندازی تجهیزات
7- خدمات مهندسی در زمینه طراحی مدارهای هیدرولیک و ابزاردقیق
8- خدمات پس از فروش و گارانتی محصولات

پیوندها

دوربین حرارتی یا ترموویژن چیست، مزایا و معایب آن

| سه شنبه, ۱ خرداد ۱۳۹۷، ۱۰:۴۹ ق.ظ
اجسام مختلف از خود انرژی حرارتی ساطع میکنند و جهت مشاهده تصویر این گرمای ساطع شده از دوربین حرارتی استفاده میشود. ترموویژن میتواند، امواج مادون قرمز را که با چشم غیر مسلح قابل مشاهده نیست و اگر فقط شدت آن بالا باشد، احساس میشود، را دریافت و دما را شناسایی کرده و به یک تصویر قابل دیدن تبدیل کند. هر چه یک شیء داغ تر باشد، اشعه های مادون قرمز ساطع شده از آن نیز بیشتر است.
 دوربین حرارتی یا ترموویژن چیست، مزایا و معایب آن
در واقع گرمانگار این قابلیت را فراهم میکند که مقدار گرما بوسیله یک تصویر خوانده شود. هر پیکسل در تصویر، در حقیقت به معنای یک مقیاس سنجش دما میباشد. تصاویر ایجاد شده توسط گرمانگار اینفرارد در اصل تصاویری خاکستری هستند که با کمک کامپیوتر داخل دوربین به تصویر رنگی تبدیل میشوند. یکی از نکات مهمی که رعایت آن برای دستیابی به دمای واقعی در دماسنجهای مادون قرمز و توزیع دمایی صحیح در عکسهای بدست آمده از دوربینهای مادون قرمز، اهمیت زیادی دارد، تنظیم صحیح پارامتر ضریب تابش سطح مورد اندازهگیری است.

تصویربردار مادون قرمز، هر دما را با رنگ مخصوصی به نمایش میگذارد که به شما این امکان را می دهد دمای خارج شده از هر جسم را با اشیای کناری اش مقایسه کنید. در ترموویژن معمولا دما های سرد تر با رنگ هایی مانند آبی، بنفش یا سبز نمایش داده می شوند، و دمای های گرم تر با رنگ هایی همچون قرمز، نارنجی یا زرد نشان داده میشوند.

جهت مشاده ادامه مقاله به لینک زیر مراجعه فرمایید: